Openoffice navigation i Macmiljø
Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-04-06 13:30

Jeg kan ikke finde ud af at bruge tastaturgenveje til at finde mit
Openoffice vindue frem.

Ligger Openoffice nederst bag mine vinduer så kan jeg ikke få det
øverst?

Flemming Rubini

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-04-06 14:50

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg kan ikke finde ud af at bruge tastaturgenveje til at finde mit
> Openoffice vindue frem.
>
> Ligger Openoffice nederst bag mine vinduer så kan jeg ikke få det
> øverst?

Jeg ved ikke om jeg helt har forstået hvad du mener...

Når OpenOffice først er startet op er det X11 der har styr på vinduerne.
Det er derfor det ikon du skal bruge når du skal ha' hevet openoffice
frem foran andre vinduer, eller hvis du skal gemme programmet væk med
æble+h (OpenOffice ikonet er kun ikonet for et opstartsprogrammet der
sørger for at indlæse OpenOffice i X11.)

--
Mvh Martin

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-04-06 16:30

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> æble+h (OpenOffice ikonet er kun ikonet for et opstartsprogrammet der
> sørger for at indlæse OpenOffice i X11.)

tak for responsen. Det skal blot tilføjes at man efter X11 er gjort
aktiv er nød til at bruge CTRL + -> så spiller det. Tak.

Flemming Rubini