Flot af CSC
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-04-06 16:02

Frank Schleck har lige vundet Amstel Gold Race på flotteste vis. Det
var flot kørt, men man må også være imponeret af Team CSC, der nu har
vundet en klassiker to søndage i træk. Man må sige, at CSC virkelig er
blevet et tophold i den absolutte verdenselite. De har en fantastisk
evne til at fremelske talent og få det bedste frem i rytterne. Det
skyldes nok deres store arbejde med rytternes personlighed og med at
skabe en holdånd. Det er helt sikkert bedre, end hvis man bare
overlader rytterne til sig selv.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-04-06 16:17

On 2006-04-16 17:02:08 +0200, Henrik Münster <news@muenster.dk> said:

> [...]
> skyldes nok deres store arbejde med rytternes personlighed og med at
> skabe en holdånd. Det er helt sikkert bedre, end hvis man bare

Hov, det var den forkerte gruppe. Se venligst bort fra denne
meddelelse. Jeg kan ikke finde ud af at slette den med Unison.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster