Links
Fra : Helle Andersen

Dato : 17-06-01 22:28

Jeg er ved, at få lavet mig en ny hjemmeside om
mine katte og mine ildere.

Jeg har den tanke, at jeg godt kunne tænke mig,
at lave en særlig afdeling på min "links"-side med
links til hjemmesider, der tilhører skribenterne på
denne ng's.

Så var det jeg tænkte, om ikke I kunne være rare
og give mig jeres respektive links - kun hvis I ikke
har noget imod, at jeg linker, selvfølgelig.

Min hjemmeside ligger på
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Den er ikke så meget på endnu - jeg har kun fået
skrevet om 4 af kattene og en enkelt af ilderne,
men jeg arbejder lidt på den dagligt i øjeblikket,
så det går da fremad :)

--
Hilsen Helle
An English professor wrote on the blackboard:
Punctuate this sentence: 'Woman without her man
is nothing'. The men wrote: 'Woman, without her
man, is nothing.' All the women wrote: 'Woman!
Without her, man is nothing.'

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-06-01 17:29

Helle Andersen skriver:

> [...]
>
> Så var det jeg tænkte, om ikke I kunne være rare
> og give mig jeres respektive links - kun hvis I ikke
> har noget imod, at jeg linker, selvfølgelig.

Hej Helle
Du skal da i hvert fald være velkommen til at linke til
min side, der ligesom din er i sin tilblivelse.
http://www.kishka.dk/

Hilsen Dorthe

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-06-01 17:48

Hej Helle

Har været inde og kigge på siden - flot!! Glæder mig til at læse mere, når
den bliver færdig (eller rettere, mere færdig - for _helt_ færdig bliver en
hjemmeside jo aldrig...) - glæder mig især til nogle billeder af killingerne
Måske jeg skulle medbringe digi-kameraet, når du skal låne
kravlegården?

Nå, men du er ihvertfald velkommen til at linke til min side -
www.burmese.dk - det ville jeg bare være glad for

Mvh. Camilla

Helle Andersen <helle-andersen@mail.tele.dk> skrev...

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-06-01 22:49

Så er siden med links opdateret

--
Hilsen Helle
Women and cats will do as they please, and men

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-06-01 12:10

Hej Helle

Flot side du har lavet der ;)))))

Men da jeg ville udtrykke min ros i din gæstebog kom jeg et skummelt sted
hen med en masse links til alt muligt...;(((

Ellers en smart ide med det spørgeskema..;))
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-06-01 22:36

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9gq08m$271k$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> hen med en masse links til alt muligt...;(((
>
> Ellers en smart ide med det spørgeskema..;))

Tak skal du have

Hvis du vidste, hvor jeg har bandet over den
gæstebog ! I søndags brugte jeg adskillige timer
på at lede efter gode gæstebøger, og siden på at
figurere den, som jeg besluttede mig for. I går
eftermiddags går det hele så fuldstændig fubar og
i stedet for at komme til min gæstebog, bliver man
pludselig forwarded diverse mystiske steder hen.
Jeg har flere gange forsøgt at gå ind på
udbyderen's hjemmeside, men den bliver også
forwarded. ÆV ! De er sgu' nok gået konkurs eller
noget i den stil - men kunne de ikke have gjort det
i lørdags og dermed sparet mig en masse tid ?

Nå, men nu har jeg i hvert fald droppet dem og
leder efter en anden gæstebog, men jeg kan ikke
lige finde en, der kan leve op til den
anden.......dengang den virkede altså

--
Hilsen Helle
Curiosity is the very basis of education and if you

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-06-01 22:54

Helle Andersen <helle-andersen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gr50c$iel$1@news.inet.tele.dk...
> Nå, men nu har jeg i hvert fald droppet dem og
> leder efter en anden gæstebog, men jeg kan ikke
> lige finde en, der kan leve op til den
> anden.......dengang den virkede altså

Hej Helle

Du kunne prøve "min" gæstebogsting... Den fungerer sådan set udmærket - der
har været et par "nedbrud", men ikke nær så mange, som jeg har oplevet med
andre udbydere

Nå, men den ligger altså på: http://guestbooks.pathfinder.gr/ - og den kan
også konfigureres så den bliver stort set som man vil ha' den (det er kun et
spørgsmål om ens kunnen og html-kundskaber...)

Mvh. Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-06-01 23:52

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9gr5mf$108s$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> også konfigureres så den bliver stort set som man vil ha' den (det er kun et
> spørgsmål om ens kunnen og html-kundskaber...)

Tak Men i mellemtiden er jeg næsten blevet
færdig med at konfigurere min nye gæstebog.
Hvis den også er ustabil, forsøger jeg med din.

Jeg savner dog alle de små søde humørikoner,
som var på den gamle, men jeg lever jo nok
foruden.
--
Hilsen Helle
Why do psychics have to ask you for your name?

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-06-01 21:05

> [...]
> Men da jeg ville udtrykke min ros i din gæstebog kom jeg et skummelt sted
> hen med en masse links til alt muligt...;(((

*suuuuuuuuk* Jeg fik lavet nye gæstebøger og lagt
dem ind på min hjemmeside i går
aftes/nat...............og i dag virker de gamle fint
igen !

--
Hilsen Helle
Thirty-five is when you finally get your head

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-06-01 22:10

Hej Helle

jamen det er bare så typisk computer...;(((

Jeg kan fint forstå at du gerne ville beholde den gæstebog du lavede først,
den er lige så pæn som resten af siden, godt arbejde ;))))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-06-01 22:32

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse news:9gtnr7$1h34$1@news.cybercity.dk...
> Hej Helle
>
> jamen det er bare så typisk computer...;(((
>
> Jeg kan fint forstå at du gerne ville beholde den gæstebog du lavede først,
> den er lige så pæn som resten af siden, godt arbejde ;))))

Jamen, jeg har slet ikke fået lagt den gamle
tilbage endnu - den, der ligger der er den jeg
lavede i går

Den anden havde de sødeste små humørikoner,
som jeg var lidt vild med, men jeg tror lige jeg
venter og ser, om den stadig fungerer i morgen,
så kan det være, at jeg lægger den gamle tilbage
igen

--
Hilsen Helle
Buy a dog a toy and it will play with it for ever. Buy

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-06-01 22:55

Helle Andersen <helle-andersen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gtp4g$f80$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> som jeg var lidt vild med, men jeg tror lige jeg
> venter og ser, om den stadig fungerer i morgen,
> så kan det være, at jeg lægger den gamle tilbage

sig lige til hvis du gør det - så må jeg jo skrive i gæstebogen igen
Lidt svært at skrive lig enu - meget kælen kat ligger næsten ovenpå
tastatur...

camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-06-01 23:10

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9gtq43$1kdm$1@news.cybercity.dk...
> sig lige til hvis du gør det - så må jeg jo skrive i gæstebogen igen

Nu vil jeg i hvert fald være sikker på, at skidtet
virker, før jeg gør noget som helst, og den nye er
ny også rimelig okay, så måske beholder jeg den
bare - hvis den bliver ved at virke

Det er sandelig også lykkedes mig, at finde nogle
meningsmålinger, der virker i modsætning til dem,
jeg lagde ind i går. *suk*

> Lidt svært at skrive lig enu - meget kælen kat
ligger næsten ovenpå
> tastatur...

Tænk, det kender jeg godt I øjeblikket kan jeg til
gengæld ikke forlade computeren, fordi Boogie &
Kesto mosler rundt om mine fødder og jeg tør ikke
trække stolen ud af skræk for at rulle over dem

--
Hilsen Helle
Dogs believe they are human. Cats believe they are God.