Logitech mus kan ikke længere skifte melle~
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 09-04-06 12:36

Min mus er en Logitech MX500 m. 8 knapper.
Fra jeg købte den for 3 år siden og til for nylig, har jeg kunnet skifte
mellem åbne programmer ved at klikke på den dertil indrettede knap. Det kan
jeg ikke mere, og jeg ved ikke helt hvornår denne funktion holdt op med at
virke, men det er vel inden for de seneste 3 måneder.

Har flyttet og rejst og ikke siddet så meget ved min Mac, og har blot
arkiveret problemet i bunken med ting der skal gøres en dag hvor jeg har tid
til at geninstallere og genstarte og rode med tingene.

Nu har jeg så prøvet at afinstallere og geninstallere og det virker stadig
ikke.
OSX 10.4.6 ­ Logitech Control Center LCC 1.6.2

Har andre lignende problemer?

mvh. Mikael Kern

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 12-04-06 09:48

Er jeg den eneste med en Logitech MX500 mus?
Er jeg den eneste med problemer?

mvh. Mikael Kern

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-04-06 16:45

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:
> Er jeg den eneste med en Logitech MX500 mus?
> Er jeg den eneste med problemer?

Har du kigget i Logitechs SW om funktion stadig er slået til?

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 13-04-06 20:47

> Har du kigget i Logitechs SW om funktion stadig er slået til?

Ja. Den er slået til. Har slået den til og fra - eller rettere fra og til.
Hjælper ikke.

mvh. Mikael Kern

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-04-06 21:34

> Ja. Den er slået til. Har slået den til og fra - eller rettere fra og til.
> Hjælper ikke.

Og du har ikke smidt et eller andet efter den som overskriver
knappernes programering?

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 16-04-06 22:09

> Og du har ikke smidt et eller andet efter den som overskriver
> knappernes programering?

Har ikke fantasi til at forestille mig hvad det sku være. Nej, jeg har ikke
installeret noget som sku ku overskrive.

mvh. Mikael Kern