"Side Ikon" i safari
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 03-04-06 08:27

Hej

Hvordan slår man "side ikonet" til i safari, jeg har på en eller anden
måde fået slået det fra.

Kan I hjælpe???

Hilsen
Nyeboe

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-04-06 09:35

J.K. Nyeboe <jan@nospamnyeboe.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvordan slår man "side ikonet" til i safari, jeg har på en eller anden
> måde fået slået det fra.
>
> Kan I hjælpe???

Aner ikke hvad du mener med "sideikon", men det kan kun være her:
Oversigt/Indstil adresselinie

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 03-04-06 10:25

On 2006-04-03 10:35:14 +0200, spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) said:

> Aner ikke hvad du mener med "sideikon", men det kan kun være her:
> Oversigt/Indstil adresselinie
>
> /Preben

Hej

Det kan godt være vi skal kalde det for logo i stedet for.

Men hvis man f.eks. skriver www.jp.dk så får man Jyllands-Postens logo
frem til venstre i adresselinien istedet for den blå runde!!!

Hilsen
Nyeboe

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-04-06 10:50

J.K. Nyeboe <jan@nyeboe.dk> wrote:

> Det kan godt være vi skal kalde det for logo i stedet for.

OK.
Det kaldes Favicon og hentes fra webstedet.

> Men hvis man f.eks. skriver www.jp.dk så får man Jyllands-Postens logo
> frem til venstre i adresselinien istedet for den blå runde!!!

Du har sikkert tømt din cache, enten i Safari eller med et andet
program.
Iconet skulle gerne dukke op igen når du henter siden på ny.

--
/Preben

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 03-04-06 11:25

On 2006-04-03 11:49:52 +0200, spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) said:

> [...]
> program.
> Iconet skulle gerne dukke op igen når du henter siden på ny.

det gør det desværre ikke, jeg har prøvet med jp.dk. Det kommer ikke op
på adresselinien ej heller kommer på bogmærkerne.

/Nyeboe

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-04-06 00:40

Den 03-04-2006 skrev J.K. Nyeboe :

> Hej
>
> Hvordan slår man "side ikonet" til i safari, jeg har på en eller anden måde
> fået slået det fra.
>
> Kan I hjælpe???

Det hedder en "favicon". Søg på det og Safari, så finder du svaret.