Brændtid på iPod Video
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 02-04-06 18:29

Hej NG

Har lige købt en iPod Video og har ladet den op første gang.. (det tog
tid). Hvordan er det bedst at behandle batteriet for at det holder
bedst, i følge Apple kan man bare sjatlade væk når man bare har ladet
det helt op første gang, men hvad siger i?

Hvad er jeres erfaring med holdbarheden?

Nu har jeg selvfølgelig klikket en masse rundt hvilket gør at skærmen
er tændt meget, men jeg syntes at den æder en del strøm.

Vil jo gerne passe bedst muligt på barnet.

Hilsen Henrik

Fra : Esben

Dato : 04-04-06 22:37

Henrik Palshøj <dyk@mil.dk> wrote:

> [...]
> er tændt meget, men jeg syntes at den æder en del strøm.
>
> Vil jo gerne passe bedst muligt på barnet.

Tjah, første gang ville jeg køre den helt flad, næste gang ville jeg
gøre det hvis den alligevel kun var på 80%, næste gang 70, 60, 50. OG
deromkring ville mit valg sikkert blive liggende med en nyere iPod -
altås er den halvt flad kører jeg den helt flad - er den mindre lader
jeg den op. En ældre ville jeg skiftevis køre helt flad, når jeg ikke
havde så meget brug for den og svine med, når den bare skulle være
"loadet".

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad