Afinstallation.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 30-03-06 22:25

Hej NG er

Som ny bruger er der lige en ting jeg skal finde ud af, hvis man ikke
ønsker at gøre brug af et program, hvordan fjerner man det så rigtigt,
jeg har bare trukket program filen eller mappen i skraldespanden men er
blevet i tvivl om det er den rigtige måde! Hvad siger i?

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-03-06 09:28

Henrik Palshøj skrev:

> [...]
> jeg har bare trukket program filen eller mappen i skraldespanden men er
> blevet i tvivl om det er den rigtige måde! Hvad siger i?

Det er såmænd fint for langt de fleste programmer. Normalt har
programmer også nogle indstillinger, der ligger i dit bibliotek. De gør
ingen skade, men de fylder lidt på harddisken. Dem kan du også fjerne.
Der findes enkelte programmer, som laver en ikon i menulinien eller
noget andes specielt. Her kan der være lidt flere ting at fjerne.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 31-03-06 09:19

Henrik Palshøj wrote:

> [...]
> jeg har bare trukket program filen eller mappen i skraldespanden men er
> blevet i tvivl om det er den rigtige måde! Hvad siger i?

Virker fint, men der er også: AppZapper
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28764

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-03-06 10:36

Henrik Palshøj <dyk@mil.dk> wrote:
> [...]

> jeg har bare trukket program filen eller mappen i skraldespanden men er
> blevet i tvivl om det er den rigtige måde! Hvad siger i?

i 9 af 10 tilfælde er det korrekt.