Hvad er den værd?
Fra : tiper@tiscali.dk

Dato : 23-03-06 10:02

Hej NG

Har endelig fået skiftet min iMac G3 ud med en G5, sikke en forskel i
hastighed
Har en stående i kulissen som gerne vil købe min gamle G3, men hvad
er sådan en værd?
Det er en iMac G3 /600/256/40Gb/CD-RW
Den står med 10.3.x og Office 2004. Har aldrig haft systemfejl eller
virus eller andre problemer. (dejligt med mac)
Den kostede 13.000,- for 4,5 år siden, man hvad er prisen i dag?

Mvh
Jesper

Fra : Esben

Dato : 23-03-06 10:08

<tiper@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> virus eller andre problemer. (dejligt med mac)
> Den kostede 13.000,- for 4,5 år siden, man hvad er prisen i dag?

Jeg kan ikke decideret sige dit sp. er OT her i gruppen, men der er mere
tradition for en tråd som denne i dk.marked.privat.edb.mac , hvor du dog
skal gøre klart om du ønsker bud eller bare vurdering.

VH

Esben