kan ikke printe til T-shirt transfere
Fra : Glavind

Dato : 05-06-06 21:44

Hej NG
På min gamle HP 920C kan jeg som papir vælge T-shirt transfere. Og der
printes spejllvendt ud, så det er lige til at stryge på.
Men på min nye Brother MFC 215C kan jeg ikke vælge dette papir. Jeg kan ikke
finde nogle drivere til at løse problemet.
Et det et uløseligt problem.
Jeg kan jo selvfølgelig selv vende motivet, men det er smartere på den gamle
printer.
Mvh
Glavind

Fra : Nick

Dato : 10-06-06 15:45

"Glavind" skrev i en meddelelse ...
> [...]
> Men på min nye Brother MFC 215C kan jeg ikke vælge dette papir. Jeg kan
> ikke finde nogle drivere til at løse problemet.

Øhh... Hvad er det du vil løse? At printerdriveren til din nye printer, ikke
selv kan sejlvende motivet, betyder jo bare, at du selv må gøre det.

Og så er den faktisk ikke længere

/Nick