Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 350D vs Nikon D50
Fra : Malene Hald

Dato : 25-05-06 17:53

´Kan man sammenligne disse to kameraer? Såvidt jeg kan se, er der ca. 1000
kr forskel på disse to i prisen - nogen der kan anbefale det ene frem for
det andet?

Eller har noget andet forslag i samme prisleje? Jeg er kun hobbyfotograf
(med streg under hobby:)

Malene

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-05-06 17:56

Malene Hald wrote:
> ´Kan man sammenligne disse to kameraer? Såvidt jeg kan se, er der ca.
> 1000 kr forskel på disse to i prisen - nogen der kan anbefale det ene
> frem for det andet?

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor den slags spørgsmål hører
til

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : TommyF

Dato : 25-05-06 19:34

On Thu, 25 May 2006 18:53:08 +0200, "Malene Hald"
<malenehaldREMOVE@stofanet.dk> wrote:

>´Kan man sammenligne disse to kameraer? Såvidt jeg kan se, er der ca. 1000
>kr forskel på disse to i prisen - nogen der kan anbefale det ene frem for
>det andet?
Af de 2 ville jeg vælge 350. eller D70.