Netv=?ISO-8859-1?B?5g==?=rk mellem mac og ~
Fra : Jean Rasmussen

Dato : 07-01-01 20:48

Hej !

Hvordan forbinder man en mac og en PC med Windows 98 ?

Jeg vil forbinde dem med ethernet, men når jeg prøver, er der ingen
reaktion.

Det skal bare være over TCP/IP opg webdeling.

Er der en her i gruppen der har et netværk kørende, og som vil beskrive
opsætningen (Specielt opsætningen af Windows...)

MVH

Rasmussen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 07-01-01 22:25

Jean Rasmussen <jean@cool.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der en her i gruppen der har et netværk kørende, og som vil beskrive
> opsætningen (Specielt opsætningen af Windows...)

Se hvis du nu var medlem af MacBruger ville du få medlemsbladet
"Dobbletklik" der rummer en præcis beskrivelse af hvordan man sætter sin
Mac og PC op med skærmbilleder og det hele

--
Jesper Oersted
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-01-01 23:17

> [...]

> Er der en her i gruppen der har et netværk kørende, og som vil beskrive
> opsætningen (Specielt opsætningen af Windows...)

Begge maskiner skal være tildelt en IP-adresse, f.eks. 192.168.0.1 og
192.168.0.2, netmask 255.255.255.0.

Hvis f.eks. Mac'en har 192.168.0.1 så skal du bare skrive den IP-adresse
i adressefeltet i din PC-browser, så skulle Mac'ens websider dukke op i
browseren (hvis Websharing er sat rigtigt op).

--
René

Fra : Frederik Sampras Lun~

Dato : 09-01-01 21:29

Det er ret simpelt

Snup programmet Dave fra www.thursby.com; det kan det meste :)

-Frederik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-01-01 23:38

Frederik Sampras Lundberg <FLundberg@pbk.dk> wrote:

> Det er ret simpelt
>
> Snup programmet Dave fra www.thursby.com; det kan det meste :)

eller kig på connectix's nyeste kreation, Dave er "buggy" og med
Connectix's i øvrigt altid gode og frem for alt problemfrie og
brugervenlige programmer tror jeg at "Doubletalk" er løsningen for de
fleste macbrugere.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!