Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uploade billeder fra Danmark.
Fra : "> Allan

Dato : 21-05-06 07:22

Hej i gruppen

Jeg var lige inde paa http://www.panoramaexplorer.com/ og zoomede ind paa
Danmark da stakkels jeg er udstationeret i udlandet og godt ville se lidt
hjemmevante billeder.
Jeg synes ideen er fremragende men Danmark er ikke saerligt godt
repraesenteret derinde og det synes jeg er lidt synd.

Hvis der er nogle af jer knipsere der har et godt knips saa kunne det da
vaere rart at se det derinde.
Jeg har ikke nogle interesser i sitet - synes bare godt om ideen.

Mvh
Allan

Fra : Lars Månsson

Dato : 21-05-06 08:58

"> Allan <" <jawa350@___hDELotmailETE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vaere rart at se det derinde.
> Jeg har ikke nogle interesser i sitet - synes bare godt om ideen.

prøv denne http://www.pbase.com/world/denmark

Hilsen
-Lars-

Fra : Esben

Dato : 21-05-06 15:35

> [...]
> repraesenteret derinde og det synes jeg er lidt synd.
>
> Hvis der er nogle af jer knipsere der har et godt knips saa kunne det da

Jeg har lagt et panoramabillede op fra lige syd for Frederikshavn - langtfra
et mesterværk, så tag billedet for hvad det er :)

--
Esben