Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 55
Fra : Filip

Dato : 18-05-06 16:27

Jeg overvejer kraftigt at købe canon IXUS 55. Er der nogen steder hvor jeg
kan finde anmeldelser på dansk fra dette kamera. Jeg har læst et sted at der
ikke er så mange muligheder for at tage manuelle billeder - kan I bekræfte
dette?

Filip

Fra : Filip

Dato : 18-05-06 16:30

> [...]
> kan finde anmeldelser på dansk fra dette kamera. Jeg har læst et sted at
> der ikke er så mange muligheder for at tage manuelle billeder - kan I

Jeg har i øjeblikket et canon A40 som er 4 år gammelt - så hvis der er nogle
sammenligninger, vil det være fint. Jeg vil skifte, da det gamle kamera ofte
er 15 sek om at lade blitzen op, og er op til 1 sek om at tage et billede
uden blitz.

Filip

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-05-06 16:47

Filip wrote:
> Jeg overvejer kraftigt at købe canon IXUS 55.

Hvad-skal-jeg-købe-spørgsmål hører til i

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Filip

Dato : 18-05-06 19:00

> Hvad-skal-jeg-købe-spørgsmål hører til i

Tak - jeg smutter derover