Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Støvkorn i viewfinder
Fra : 7c

Dato : 19-04-06 18:34

Hvordan får jeg ovenstående fjernet fra en canon 350D? Det sidder på
indersiden.

Vh.
Søren Christiansen
www.fotoudlejning.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 19-04-06 19:03

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg ovenstående fjernet fra en canon 350D? Det sidder på
> indersiden.

Hej

Oftest sidder det støv man kan se i søgeren på undersiden af matskiven, hvis
det sidder i mellem prismen og okularet (kikhullet), så skal der nok en
skruetrækker til, men en trøst er da, at det ikke kommer med på billederne.
Hvis det sidder på matskiven, så pust det væk med en "øresprøjte".

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : 7c

Dato : 20-04-06 06:53

> [...]
> billederne.
> Hvis det sidder på matskiven, så pust det væk med en "øresprøjte".

Tak for svarret! Det prøver jeg lige.

Vh.
Søren
www.fotoudlejning.dk