Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pobs med print af Foto's
Fra : Bent

Dato : 08-04-06 07:53

Jeg har en Canon ip Pixma 5000 printer som jeg bruger til mine Foto's , nu
har jeg prøvet at købe uoriginale blæk patroner af mærket KMP, et par af de
originale Canon patroner var gået tomme, så nu sidder der nogle Canon og KMP
patroner i samtidig, billederne får nu et tydeligt grønligt skær :( Så er
det jeg spørger, har nogen erfaring med om man kan blande de patroner af
forskellige mærker og kan det give problemer ? Rensning og test af dyse
hovederne er selvfølgelig foretaget og viser ingen fejl.
Man bør måske holde sig til originalpatroner ?

Jeg kan lige nævne at, printer jeg de samme billeder ud på en anden printer
jeg har (Hp) er der ingen problemer !

--

Mvh Bent M.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-04-06 08:24

Bent skrev:
> [...]
> Man bør måske holde sig til originalpatroner ?
>
> Jeg kan lige nævne at, printer jeg de samme billeder ud på en anden printer

Du skal ikke blande originale og uoriginale blæk patroner...

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-04-06 08:55

Bent wrote:
> Man bør måske holde sig til originalpatroner ?

Du kan prøve at justere farverne i printerdriveren (indstillinger).

Jeg bruger følgende med IKKE-originale patroner på TPI papir:

--
Jan
<Signatur ude af drift>