Foto
IBM760 5420
Teil 3020
D70 opdatering af firmware
Fra : Peter Hansen

Dato : 30-03-06 12:24

Hej til gruppen

Jeg har hentet 2 filer på Nikons hjemmeside til firmware opdatering.

AD700200.bin
BD700200.bin

Spørgsmålet er skal jeg opdatere i en bestemt rækkefølge og hvordan.
Mit Camera er et Nikon D70.

På forhånd tak
peter

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-03-06 12:40

Peter Hansen wrote:
> [...]
>
> AD700200.bin
> BD700200.bin
>
> Spørgsmålet er skal jeg opdatere i en bestemt rækkefølge og hvordan.

Hvis du log'er ind på Nikon's support side (www.nikon.dk, vælg support)
og søger med D70 firmware, kommer der en lang og detaljeret redegørelse.

http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=13907&p_created=1115371075&p_sid=eQXr3M3i&p_accessibility=&p_lva=18270&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MzA4JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9MCZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0yJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9ZmlybXdhcmUgRDcw&p_li=&p_topview=1

Bo //

Fra : Henrik Manley

Dato : 30-03-06 13:16

> AD700200.bin
> BD700200.bin

Mon ikke det er A først og så B bagefter

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Åge

Dato : 30-03-06 14:23

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er A først og så B bagefter

Specielt ved firmwareopdateringer er det bedst at være sikker og ikke gætte.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 30-03-06 15:05

Åge wrote:

> Specielt ved firmwareopdateringer er det bedst at være sikker og ikke gætte.

Rigtigt: ingen gætværk, derfor henviste jeg til Nikons egen vejledning
ovenfor.

Håber det går godt for Peter.

Bo //