Gul mango søges i kbh.
Fra : tofran

Dato : 04-06-06 13:10

Hej,

Jeg er en ivrig mango spiser og kan speciel godt lide de gule mangoer.
Men det ser ikke ud til at være til at støve op i København. Er der
nogen som har støt på dem eller kan give nogle hints til hvor man kan
få dem ??

De mangoer (rød/grønne) som man kan købe alle vegne kommer typiske
fra Spanien/Israel tror jeg nok, er langt fra så smagefulde som de
helt gule. Men jeg har kun stødt på dem i Asien eller USA. Kan det
have noget at gøre med prisen for fragt der gøre at man heller vil
sælge de rød/grønne eller er det holdbarheden ??

mvh
Tom Frank

Fra : Mads Toftum

Dato : 04-06-06 16:59

On 4 Jun 2006 05:09:40 -0700, tofran <tofran@gmail.com> wrote:
> [...]
> Men det ser ikke ud til at være til at støve op i København. Er der
> nogen som har støt på dem eller kan give nogle hints til hvor man kan

Noget i stil med http://www.shopasia.dk/shop/productinfo.asp?id=2862 ?

vh

Mads Toftum

Fra : tofran