Nogen der kan hjælpe??
Fra : -Pedersen-

Dato : 17-06-01 12:05

Jeg har et lille problem jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med, jeg
har et Creative Anihilator Pro kort uden tv out på, jeg har også et
Realmagic mpeg2 kort, jeg kunne så godt tænke mig at kunne se avi format på
fjernsynet, men jeg har ikke muligheden i avanceret indstilninger for
skærmen, er der nogle muligheder for det med dette skærmkort, findes der en
afspiller hvor man har mulighed for at vælge tv mode ligesom man kan med
realmagics afspiller, eller skal man ud og købe ny hardware??

På forhånd tak for hjælpen