TDC; Adgang selv om ikke opkob.?
Fra : Moller

Dato : 17-06-01 10:47

Hej.
Jeg betaler stadig mit Opasia-abb. men kobler op via ny udbydder.
Straks finder man at det ikke længere er 'tilladt' at poste i NG.
Er dette en relativ ny politik, finder andre den i orden (husk: jeg betaler
stadig abb.)?

"Og hvad er problemet så?" spørges der. Jeg svarer: "news.sunsite.dk" er god
nok, hvis man kan holde sig til de NGere som de har, men jeg er bl.a. via
arbejdet lidt afhængig og vant til adgang til så at sige alle NGere på
Usenet.
Og her er news.sunsite.dk lidt 'tam'.

Mvh Moller

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 17-06-01 11:04

"Moller" <moller36@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Straks finder man at det ikke længere er 'tilladt' at poste i NG.
> Er dette en relativ ny politik, finder andre den i orden (husk: jeg

Næh, det er en meget gammel og fornuftig politik alle de seriøse danske
udbydere benytter, det er irrelevant om du betaler abonnement.

Du skal bare bruge newsserveren, ved den nye udbyder du bruger.

--
Anders Vind Ebbesen
Web Developer

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 11:11

> [...]
> Straks finder man at det ikke længere er 'tilladt' at poste i NG.
> Er dette en relativ ny politik, finder andre den i orden (husk: jeg

Sådan har det altid været.
Du kan heller ikke bruge smtp.mail.dk uden at koble op til TDC
Det gælder forøvrigt for alle danske udbydere.

News er ikke et abonnement i sig selv, men en tillægstjeneste. Derfor
fordrer det

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 11:13

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9ghvkd$a87$1@news.inet.tele.dk...
> Sådan har det altid været...

Prøver lige igen uden at ramme forkerte taster
(har muligvis fået første indlæg canclet)

> [...]

Det gælder forøvrigt for alle danske udbydere.

News er ikke et abonnement i sig selv, men en tillægstjeneste. Derfor
fordrer det at du anvender "hovedydelsen", dvs opkoblingen, mens du anvender
tillægsydelsen.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen