Intel 740
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 17-06-01 09:17

Hej NG,

er der nogen her der har haft erfaringer med et intel 740 grafikkort der næsten
var umulig at installere. Det kan jeg nemlig ikke, den kører i opløsningen 640 x
480, jeg har downloaded den nyeste driver, men ligemeget hjælper det.
Min skærm er en proview.
Hvad skal jeg gøre??

--
mvh og
på forhånd tak

Fra : Frank Andersen

Dato : 17-06-01 21:40

Ja det kan være umuligt at få til at køre. Det skulle være særligt slemt
sammen med AMD k6.

Frank
Kenneth Bjerregaard <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ghouv$bjv$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Henrik V!

Dato : 20-06-01 13:46

Er det et VIA-chipset, for så skal du hente 4-in-1 driverne - det hjalp på
den maskine, jeg havde samme problem med...

/Henrik - der aldrig ville overclocke... :)

AMD486DX4/133@160 P75@100 P90@120 P100@133 P166@200
K6 233@266 P2 266@333 (2.5x133) C300A@504 C366@566 C600@927

Nokia - Connecting people?!? Yeah Right!