Geforce 2 med tv/out
Fra : Artwolf

Dato : 16-06-01 17:04

Hej...
Jeg har et Geforce 2 - GTS med tv/out
Jeg kan ikke få mit tv-out til at virke. Nå jeg sætter mit nye fjernsyn til
kan jeg kun se billedet i sort/hvid.
Jeg har prøvet alle mulige drivere desværre uden held. Jeg håber der en som
ved hvad jeg skal gøre.

På forhånd Tak
Artwolf

Fra : DaWizeGuy

Dato : 16-06-01 19:40

"Artwolf" <dlawets@hotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> kan jeg kun se billedet i sort/hvid.
> Jeg har prøvet alle mulige drivere desværre uden held. Jeg håber der en

Brug søgefunktionen en anden gang, dette spørgsmål er stillet MANGE MANGE
gange på det seneste!! Men allright vi prøver lige en gang til:

Bruger du Super VHS eller Composite (Scart) tilslutning til dit TV? Mange
TV, specielt de lidt ældre, kan ikke vise Super-VHS, og derfor kommer der
sort/hvidt billede. Brug derfor et Composite kabel (i SCART-indgangen på dit
TV), og sæt formatet til PAL og opløsningen til 800x600 under egenskaber for
TV.

---
Mvh. Anders

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-06-01 21:42

> [...]
til
> kan jeg kun se billedet i sort/hvid.
> Jeg har prøvet alle mulige drivere desværre uden held. Jeg håber der en

Der var en der stillede _nøjagtig_ det samme spørgsmål den 13/06 14:05 her i
gruppen. Har du set på de svar han fik ?

- Lars