Meget sjovt link
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-05-06 22:01

http://www.themeatrix2.com/

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/
AIM/iChat: macnerd1965 + MSN: jesper@gylling.net
Skype: jesperhaabergylling

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 22:55

On Wed, 31 May 2006 23:00:57 +0200, Jesper Haaber Gylling wrote:

> http://www.themeatrix2.com/

"Meget sjovt link"? Næh du, den hooper jeg ikke på. Måske ligger du på lur
og nakker min port 25 og inficerer min maskine, hvis jeg klikker på det.

Skriv dog nogle få, velvalgte ord om hvad linket fører til og hvorfor du
synes det er morsomt. Så gider vi måske at kigge på det.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-05-06 23:25

Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> wrote:

> [...]
>
> Skriv dog nogle få, velvalgte ord om hvad linket fører til og hvorfor du
> synes det er morsomt. Så gider vi måske at kigge på det.

Slap dog af ! Det er bare en flash film om landbruget og i Matrix stil.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 11:02

On Thu, 1 Jun 2006 00:25:16 +0200, Jesper Haaber Gylling wrote:

> Slap dog af ! Det er bare en flash film om landbruget og i Matrix stil.

Sætningen "Det er en flash film om landbruget og i Matrix stil" var hvad
jeg efterlyste i stedet for bare at smide et link, som læseren ikke aner
hvad fører til. Okay, man kan jo bare - som jeg - ignorere indlægget, men
hvis afsenderen virkelig har et stærkt ønske om at mange følger hans link,
ville det da være en god ide at skrive hvad det handler om. That's all
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-06-06 15:32

> [...]

> hvis afsenderen virkelig har et stærkt ønske om at mange følger hans link,
> ville det da være en god ide at skrive hvad det handler om. That's all

Jeg må være miljøskadet - jeg bruger Mac - jeg kan klikke på hvad som
helst. Ingen vira - ingen bøvl.

Fra : Hauge

Dato : 01-06-06 16:53

Jesper Haaber Gylling wrote:
> - ingen bøvl.

Nåda, jeg troede at Mac var bøvlet, men man vænner sig jo til alt ;)

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060601155246@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-06-06 19:52

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Nåda, jeg troede at Mac var bøvlet, men man vænner sig jo til alt ;)

Du kan umuligt have prøvet OS X med den holdning.

Fra : The MIp

Dato : 01-06-06 13:43

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> wrote in message

> [...]
>
> Skriv dog nogle få, velvalgte ord om hvad linket fører til og hvorfor du
> synes det er morsomt. Så gider vi måske at kigge på det.

Port 25 ??? det er vel normalt mail (SMTP) - hvis du har en ikke sikker
mailserver kørende - bør du vel gøre noget ved det :)

Derudover bør man selvfølgelig tænke før man klikker.

Jeg kan ex. tilbyde et link
http://hdc.hha.dk/scripts/auth/mip/random_joke.com
hvor .com burde få de fleste til at løbe skrigende bort så prøv event. i
steddet http://hdc.hha.dk/scripts/auth/mip/random_joke (som er samme sag -
et script og ikke M$ .com - lige under 2K english jokes).

- the mip

Fra : Erling Hansen

Dato : 01-06-06 16:07

> http://www.themeatrix2.com/

Den var da ret sjov - tak for linket
Erling

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-06-06 18:11

Erling Hansen skrev:

> Den var da ret sjov - tak for linket

Gå ikke glip af begyndelsen:
http://www.themeatrix.com/

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Erling Hansen

Dato : 01-06-06 20:10

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote:

> Gå ikke glip af begyndelsen:
> http://www.themeatrix.com/

Tak for linket til den første. Det er en meget sjov henvisning til
matrix og til 'Animal Farm'.
Mvh
Erling