Øh, har jeg fået den rigtige CPU? (link t.~
Fra : Brian J. Nielsen

Dato : 29-05-06 16:26

Hejsa,

Jeg har bestilt en "AMD Athlon 64 X2 4200+" CPU, som ankom i dag. Men jeg
synes der er noget galt.. Se billedet af den jeg fik her:

http://bachfire.homepage.dk/sempron.jpg

Lidt utydeligt, men jeg tænker det afgørende kan læses.. Det er specielt
tallet 3000 og ordet Sempron, der gør mig lidt mistænksom...

På forhånd tak for jeres hjælp.

Mvh. Brian

Fra : Hans

Dato : 29-05-06 17:08

Brian J. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Lidt utydeligt, men jeg tænker det afgørende kan læses.. Det er
> specielt tallet 3000 og ordet Sempron, der gør mig lidt mistænksom...

Du har ret. Det er helt klart en om'er.

Hans

Fra : Jens G

Dato : 29-05-06 17:10

On Mon, 29 May 2006 17:26:13 +0200, "Brian J. Nielsen"
<noway@buddy.com> wrote:

> [...]
>
>Lidt utydeligt, men jeg tænker det afgørende kan læses.. Det er specielt
>tallet 3000 og ordet Sempron, der gør mig lidt mistænksom...

Jeg tror din mistænksomhed er berettiget:
http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?opn=SDA3000AIO2BX

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 29-05-06 17:34

"Brian J. Nielsen" <noway@buddy.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg har bestilt en "AMD Athlon 64 X2 4200+" CPU, som ankom i dag. Men jeg
> synes der er noget galt..

Det er der også, retur med grisen.

mvh tp

Fra : Brian J. Nielsen

Dato : 29-05-06 17:46

Tusind tak for jeres bekræftelser, allesammen!!

Mvh. Brian

Fra : Taba

Dato : 29-05-06 21:11

> Jeg har bestilt en "AMD Athlon 64 X2 4200+" CPU, som ankom i dag. Men jeg
> synes der er noget galt.. Se billedet af den jeg fik her:
>
> http://bachfire.homepage.dk/sempron.jpg

Så fristes jeg til at spørge hvor du har bestilt den fra?

/Taba

Fra : Brian J. Nielsen

Dato : 30-05-06 11:23

> Så fristes jeg til at spørge hvor du har bestilt den fra?

Ingen hemmelighed. Det var B.J.Trading. Ringede til dem i dag. De sagde at
de var selv blevet klar over det i dag (30/5), og de ville sende den rette
CPU til mig, som jeg ville have i morgen. Så det håber jeg, jeg får.
Desværre skulle jeg sende den anden retur.. Den kunne de da godt ha' foræret
mig, som plaster på såret.. )

I øvrigt, fik jeg også noget forkert i sidste uge. Jeg skulle have en DVD
brænder og en HD. I stedet fik jeg en printer patron... Det var hos
CompuMail.dk. Det problem blev dog også løst. Sendte printer patronen
direkte til retmæssige modtager - jeg mangler dog endnu, selv at få mine
rette varer..

Mvh. Brian

Fra : Taba

Dato : 30-05-06 13:47

> Ingen hemmelighed. Det var B.J.Trading.

Oh hehe, selv de bedste laver fejl en gang i mellem