Tuning af mus
Fra : Hagar

Dato : 25-05-06 10:46

Hej i gruppen

For noget siden var der en der i en tråd postede et link til et lille gratis
program som man kunne "tune" sin mus, det skal siges det var til usb mus, er
der en der vil poste dette link, for jeg kan ikke hitte det.

Hagar

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-05-06 12:35

Hagar skrev:

> [...]
> gratis program som man kunne "tune" sin mus, det skal siges det var
> til usb mus, er der en der vil poste dette link, for jeg kan ikke

Har smidt programmet op her:
http://speg.dk/misc/usbmrs11.exe

Hvor meget den kan tåle er op til dit hardware, men kan ikke selv mærke
forskel på 250 og 500 med min MX518. Der er dog tydelig forskel fra 125 til
250.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Hagar

Dato : 25-05-06 12:54

> [...]
> Which is kind of silly, because if an elephant was on top of the pig,
> it wouldnt be making love to it, it would be fucking it

Takker mange gange
Jeg har en MX310 og der kan jeg mærke stor forskel bare med lidt "tuning"

Hagar