Ang løs blæk til Canon PIXMA IP4200 (Kan "~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 25-05-06 08:38

Hejsa, jeg har kik på en ip4200, og kan se at man vist bare skulle kunne
fylde blæk direkte på de originale patroner, men er det noget specielt blæk,
jeg tænker på det dersens 1pl doserings system den vist bruger (skal det
være finere end til andre printere?) eller er det, det samme som de 15
pakker med HP refille fra fakta til 25kr, som jeg længe har brugt i min
Epson...

På forhånd tak
Tonni madsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 25-05-06 22:27

Den 25.05.2006 kl. 09:38:22 skrev Tonni Madsen <TonniMadsen@pivprivat.dk>:

> [...]
> være finere end til andre printere?) eller er det, det samme som de 15
> pakker med HP refille fra fakta til 25kr, som jeg længe har brugt i min

Blækket er forskellig fra printer mærke til printer mærke
jeg ved ikke om der anvendes blæk der er tyndere

Straffen ved uorginal blæk er at printhivdet bliver ødelagt og det koster
næsten det samme som en ny printer.

Der er os storforske på uorginale patroner man kan købe
under en masse forskellige navne og til forskellige priser

Husk på der er CHIP i de nye printere men de kan
godt genfyldes og der er os kommet uorginale patroner til os

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : HCK

Dato : 27-05-06 20:16

"Anders Pedersen" <anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news.s94lvlfhk69jru@anders...

> [...]
>
> Husk på der er CHIP i de nye printere men de kan
> godt genfyldes og der er os kommet uorginale patroner til os

Hej

Man kan sagtens genfylde.

Hvis det ødelægger printerhovedet, går der længe inden det går istykker.
Man skal bare sørge for at tætne hullet ordentligt, efter fyldning (jeg
bruger alm. elektrikker isolerbånd)
På min gamle Canon I865 var det papirfremføringen der først gik istykker.
Og jeg vil tro jeg brugte ca. 1 l blæk af hver farve til den.

Nu genfylder jeg min Pixma 5200, og det er gået godt med de foreløbig 250
ml. jeg har brugt,

Jeg køber farven i ZapIn.

mvh Kræn