Hurtigere mus
Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-06 08:37

Hej

Findes der en måde hvor jeg kan gøre min mus hurtigere?
Den er sat til højeste hastighed i kontrolpanelet, men kører meget
langsomt. Jeg har afinstalleret de gamle drivere og installeret de
nye. Men hvis der findes en måde til at få den til at køre hurtigere
på, vil jeg gerne hjælpes

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Kent Friis

Dato : 25-05-06 08:59

Den Thu, 25 May 2006 09:37:22 +0200 skrev Kim Hansen:
> [...]
> langsomt. Jeg har afinstalleret de gamle drivere og installeret de
> nye. Men hvis der findes en måde til at få den til at køre hurtigere

Hvis det er en Logitech mus, så prøv med Windows indbyggede driver.
Det har jeg gjort med min Logitech trackball, fordi Logitech driverens
højeste indstilling er lidt for langsom.

Ulempen er så at man mister funktionaliteten med alle de ekstra knapper
(fx brugte jeg "universal scroll" funktionen, som ikke findes i MS-
driveren).

For mit vedkommende startede problemet med hastigheden på driveren da
jeg installerede Terminal Services på W2k server, før den tid var
Logitech driveren hurtig nok. Hvis det er den kombination der giver
problemet, kan det så bare undre at Logitech ikke har fået løst
problemet når XP kommer med Termin- øhm, Fjernskrivebord indbygget.

Mvh
Kent

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-05-06 09:16

>Hvis det er en Logitech mus, så prøv med Windows indbyggede driver.
>Det har jeg gjort med min Logitech trackball, fordi Logitech driverens
>højeste indstilling er lidt for langsom.

Det er en Trust hand track pro, som jeg bruger på en bærbar.
jeg har haft tilsluttet både Microsoft Trackball optical og Logitech
cordless optical trackman. Der fejler hastigheden ikke noget.
Det skal lige skrives at jeg ikke har afinstalleret driverne til
tuchpad'en, og det vil jeg heller ikke. Det burde jo heller ikke være
nødvendigt når de to andre kan køre optimalt.
Jeg tænkte på om man kunne ændre det i registrerings data basen.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 25-05-06 20:45

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse news:1ipa72huh4v2vde1vjqv7ciobmiekd5l35@4ax.com...

> [...]
> nødvendigt når de to andre kan køre optimalt.
> Jeg tænkte på om man kunne ændre det i registrerings data basen.

Har du sat til max. acceleration også ?

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-05-06 07:51

>Har du sat til max. acceleration også ?

Det kan jeg desværre ikke, men markørpræsision er slået fra.
Det giver lidt hastighed