xp2500 @ 1100 mhz !
Fra : Tattoo

Dato : 21-05-06 16:38

jeg har et asrock bundkort med en xp2500 cpu .....

den har kørt helt perfekt i lang lang tid .. MEN ligepludselig startede den
op som en 1100 mhz - 11 * 100 ...

og hveranden gang den startede var det en xp2500 .. irreterende ikke ?

nå men den ville altså kun køre 1100 i cirka 1 måned uanset hvor mange
genstarter ....

så kørte den som en xp2500 i 5 dage .. og nu kører den 1100 igen ,,,

Jeg har lagt en ny bios i ... hjalp intet ... Mega irreterende ik ?

computeren er fri for virus / spyware / osv osv ..

pc´en er jumpet til at køre 166 i fsb .. og også prøvet manuel i bios ..
sjovt nok , når man kigger i bios står den til at køre 166 ,, , men den
kører kun 11 X 100 ....

hvad mon der er galt ? ..

Fra : Dr. Phil

Dato : 21-05-06 19:29

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> pc´en er jumpet til at køre 166 i fsb .. og også prøvet manuel i bios ..
> sjovt nok , når man kigger i bios står den til at køre 166 ,, , men den

Dit batteri til bios er ved at løbe tør for strøm ??

Fra : Tattoo

Dato : 22-05-06 08:26

> Dit batteri til bios er ved at løbe tør for strøm ??

hehe det var da det sidste jeg ville have tjekket .. MEN .. jeg har skiftet
den lige nu her , og den startede op som en xp2500 igen ,, ,
Jeg skal nok lige give en melding om det forsat kører som det skal ..

OG MANGE TAK !!!

Fra : Tattoo

Dato : 22-05-06 17:16

> [...]
> skiftet den lige nu her , og den startede op som en xp2500 igen ,, ,
> Jeg skal nok lige give en melding om det forsat kører som det skal ..

kører stadig xp2500 efter 15 - 20 genstart´s
det virkede tror jeg

Fra : Tattoo

Dato : 26-05-06 16:48

> kører stadig xp2500 efter 15 - 20 genstart´s
> det virkede tror jeg

ARRRH for F.... DA osse ... nu kører den 1100 mhz igen ... havde den
slukket fra tirsdag aften til torsdag morgen .. og nu kører den 1100 mhz
igen ,,, crap ..

flere idéer ?? forhåbenligt med lidt længere holdbarhed