Printer uden stik ? Trådløs
Fra : Bindu

Dato : 12-05-06 09:31

Pga pladsproblemer vil jeg gerne have min printer til at stå en fast sted.
Ca 4 til 5 meter fra computeren.
Vi har 3 computere der skal deles om denne printer.
Findes der et eller andet trådløst haløjsa jeg kan andvende til det ?
Jeg kører i forvejen trådløst netværk, men nu er den ene pc koplet op via et
usb kabel og pcén skal være tændt for at jeg kan trådløst bruge printeren
fra de andre pcér. Ville gerne printeren stod en sted bare med netkablet
tilsluttet og så en form for trådløs modtager i printerens usb stik. Så en
trådløs sender i vores 3 pcér. Så jeg er fri for at tænde den stadionære pc
for at printe fra en af de 2 bærbare. Kan det fikst på en eller anden måde
lade sig gøre uden det koster en formue

Mvh Morten

Fra : Hagar

Dato : 12-05-06 10:55

"Bindu" <abc@def.gf> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadionære pc for at printe fra en af de 2 bærbare. Kan det fikst på en
> eller anden måde lade sig gøre uden det koster en formue

Svaret er måske her
http://h41111.www4.hp.com/gomobile/dk/da/solutions/wireless_office/print.html

Hagar

Fra : Lars Mortensen

Dato : 12-05-06 11:31

> [...]
> stadionære pc for at printe fra en af de 2 bærbare. Kan det fikst på en
> eller anden måde lade sig gøre uden det koster en formue

Du skal bruge en printserver, der er beregnet til USB og som kan køre
trådløst, hvilket er en ganske alm. vare....
Kig her:
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Price&Gallery=false&Page=1&ID=66&Parent=&Lastdays=&Soegeord=&Producent=0&Line=&Model=&Accessory=&AccessoryTo=&Review=&Max=&Rating=0&Type=&Value=&Bundle=&Equal140=&Equal543=&Equal133=&Direction135=2&Check134=655&Sorted135=&Equal643=&x=59&y=5

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-05-06 18:50

"Bindu" <abc@def.gf> wrote in message news:SIX8g.13$Hw3.4@news.get2net.dk...
> [...]
> stadionære pc for at printe fra en af de 2 bærbare. Kan det fikst på en
> eller anden måde lade sig gøre uden det koster en formue

Hvis du vil have ny printer, kender jeg en der lige har købt denne brother
printer med trådløs netværk, samt tilslutning med kabel til netværk og usb:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=172831

Det er en multifunktionsmaskine med scanner, kopi og selvfølgelig
printer med 4 seperate blæk patroner.

Fra : Lars Mortensen

Dato : 13-05-06 10:52

> [...]
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=172831
>
> Det er en multifunktionsmaskine med scanner, kopi og selvfølgelig

Jeg har den samme model, lad være med at købe den!
Den er ganske rigtig nem opsætningsmæssigt, men printer ikke særlig
imponerende.
Og så er den ekstra skuffe noget møg, den vil kun acceptere alm. papir, ikke
fotopapir f.eks.!!
Og heller ikke transparenter, fra nogen af skufferne!

Lars