Adapter fra phono til...?
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 18:17

Hejsa...

Jeg har købt et trådløst overvågnings kamera. Til det høre der en modtager
til og fra den er der 2 phono stik - 1 til audio og 1 til video. Hvordan får
jeg koblet det på min computer - kan regne ud at jeg skal bruge en form for
adapter. Det skal vel enten være til jacks eller usb, jeg fortrækker usb.
Hvad gør jeg og hvor kan jeg købe en adapter? Kan ikke rigtig finde nogen på
nettet.

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe. Hvis det er en forkert gruppen
jeg spørger, venligst henvis mig til en anden.

På forhønd tak

Fra : Max

Dato : 10-05-06 19:43

Hej Gossa

> [...]
> eller usb, jeg fortrækker usb. Hvad gør jeg og hvor kan jeg købe en
> adapter? Kan ikke rigtig finde nogen på nettet.

jeg tror det du mangler er en videoindgang i din PC, hvis du
har TV kort i den kan det være det er på det, men eller skal
du nok ud og købe noget video in kort på en eller anden vis.

Mvh Max

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-06 16:37

Gossa skrev:

> [...]
> eller usb, jeg fortrækker usb. Hvad gør jeg og hvor kan jeg købe en
> adapter? Kan ikke rigtig finde nogen på nettet.

Den slags adaptere findes ikke. Du skal have et videokort eller USB boks,
som kan lave dit analoge videosignal om til et digitalt signal.

Se efter videokort eller bokse til USB.

Claus

Fra : Nick

Dato : 16-05-06 12:29

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse...
> Den slags adaptere findes ikke. Du skal have et videokort eller USB boks,
> som kan lave dit analoge videosignal om til et digitalt signal.
> Se efter videokort eller bokse til USB.

Han kan også smide kameraet på en "videoserver", se f.eks.
http://www.danbit.dk/produkter/2318.phtml

/Nick