Mere ram i maskinen???
Fra : Frank

Dato : 10-05-06 07:27

Hej, har lige et spørgsmål vedr. det at putte mere ram i maskinen.

Har et Intel 875PBZ Motherboard med 4 DDR pladser til pc3200 ram. Jeg har i
forvejen 2X512 Mb i dual Channel mode. Spørgsmålet er, da jeg ikke kan huske
hvad der for et navn den ram som sidder i har, eller er det lige meget hvad
jeg køber bare det er pc3200 ram?

Frank

Fra : Jacob Ask

Dato : 10-05-06 08:11

Frank wrote:
> [...]
> hvad der for et navn den ram som sidder i har, eller er det lige meget hvad

Du kan bruge cpu-z (http://www.cpuid.com/cpuz.php) til at finde ud af,
hvad der sidder i maskinen. Men prinsipielt skulle det være ligemeget
(hvis de skal køre i dualchannel er det dog en god ide at købe 2
identiske moduler)

/ask