trådløse keyboards i storrum
Fra : ktraving@gmail.com

Dato : 04-05-06 14:49

Er der nogen her der, som jeg, oplever at logitech trådløse
tastaturer i storrum fungerer af r... til?

Der går efterhånden ikke een dag hvorjeg har henvendelser om folk der
blokerer hinandens mus og tastatur, når de taster eller bevæger
musen.

Så trykkes der lystigt connect og de forsøger at få gang i en anden
frekvens... og så går problemet enten videre til den næste eller
problemet vendes om.

Kors i kasketten hvor er jeg træt af det møg.... og alene lyden om
tastaturer med ledning skaber mere uro end mohammed tegningerne.

Gimme me a bel

Fra : Esben

Dato : 04-05-06 21:01

<ktraving@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der, som jeg, oplever at logitech trådløse
> tastaturer i storrum fungerer af r... til?

Ja, det er generelt som noget fanden har skabt. Det eneste der holder i den
sammenhæng er Bluetooth-løsninger.

--
Esben

Fra : Kent Friis

Dato : 04-05-06 21:07

Den Thu, 4 May 2006 22:00:39 +0200 skrev Esben:
> <ktraving@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, det er generelt som noget fanden har skabt. Det eneste der holder i den
> sammenhæng er Bluetooth-løsninger.

Der er faktisk opfundet en anden genial løsning, som samtidig
forhindrer at tastaturet bliver væk...

Det hedder et kabel.

Mus kan jeg se fidusen i at de er trådløse, men hvorfor h***ede skal
tastaturer og trackballs absolut være trådløse? Især trackballs er
efterhånden nærmest umulige at få med kabel.

Mvh
Kent

Fra : Esben

Dato : 04-05-06 21:59

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> tastaturer og trackballs absolut være trådløse? Især trackballs er
> efterhånden nærmest umulige at få med kabel.

Jeg er rørende enig :) Men mange sælgere, købere og brugere forstår det
ikke.

--
Esben