Højtalere til Creative SoundBlaster X-Fi F~
Fra : Brian Hansen

Dato : 01-05-06 13:52

Hey there.

Hvad kan anbefales?

Har nuværende INSPIRE 6.1 6700 fra Creative, som efterhånden har nogle år på bagen,
men egentlig er udemærkede tilfreds med, ikke fulgt meget med længe på højtaler fronten,
så måske noget andet og bedre er kommet?

Vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke har lydkortet endnu, sidder i mit nye system som er på vej,
så har ikke haft fornøjelsen.

Har foreløbig planer om at ændre (når tiden kommer) de 6.1 til 5.1, da jeg synes at 6.1 er for
meget af det gode og ikke særlig bevendt. (nok bare mig)

Er de f.eks gode nok til lydkortet, så slipper for yderlige udgifter?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ozie

Dato : 01-05-06 21:10

Hej..

Det stor Z5500 digital fra logitech
http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=101822 det rygger RØV med HDA
Digital http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=137947

SÅ KØRE DET FOR DIG.....Kanon fed lyd.

MVH
ozie.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-05-06 21:26

Ozie skrev:

> Det stor Z5500 digital fra logitech http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=101822 det rygger RØV med HDA Digital
> http://www.prisindex.dk/Listprices.asp?ID=137947
>
> SÅ KØRE DET FOR DIG.....Kanon fed lyd.

Jo tak, sikkert også en god løsning, men nu er X-Fi bestilt
og spurgte specifikt til en løsning/ide til netop dette kort.

--
M.v.h.

Brian Hansen