sort atx kabinet
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 01-05-06 11:56

Hej, nogen der kan anbefale et godt kabinet (max. ca. 800,- med / uden psu)
?

Krav:
Sort, Midi eller så lille som muligt, skal bare være full size atx
USB i front/side. Evt. audio og firewire.

Jeg gider ikke dem med plexiglas ;)

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 01-05-06 17:24

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev:

> [...]
>
>Krav:
>Sort, Midi eller så lille som muligt, skal bare være full size atx
>USB i front/side. Evt. audio og firewire.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810990

Passer godt til din beskrivelse.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 01-05-06 18:08

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=810990
>
> Passer godt til din beskrivelse.
> --

Ja det er fuldstændig korrekt. Jeg har faktisk også selv set lige netop på
det kabinet. Men jeg er lidt forbeholden overfor alle de ventilationshuller
der er på siderne (ca. 50000 i alt...) Helst skulle det være et lukket et..
Jeg er igang med at gennemgå edbpriser.dk (der er faktisk ikke særlig mange,
hvis man frasorterer al Plexi og LED gejl)

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 18:49

u.m.s [3460] wrote:
> [...]
> Jeg er igang med at gennemgå edbpriser.dk (der er faktisk ikke særlig mange,
> hvis man frasorterer al Plexi og LED gejl)

Jeg har haft et par 3R kabinettet og det er altså netto skrammel så det
gør noget. brug hellere pengene på et Antec kabinet de kan også fås til
meget fornuftige penge. SLK3000B er et godt budget valg.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 01-05-06 19:47

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft et par 3R kabinettet og det er altså netto skrammel så det
> gør noget. brug hellere pengene på et Antec kabinet de kan også fås til
> meget fornuftige penge. SLK3000B er et godt budget valg.

Yep. Den ser meget fornuftig ud. Tak for det.

Fra : Jakob Harder

Dato : 01-05-06 23:08

Og læs fx mere her: http://www.silentpcreview.com/article210-page1.html

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 02-05-06 12:10

"Jakob Harder" <jharder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> wrote in message
> Og læs fx mere her: http://www.silentpcreview.com/article210-page1.html

Og ja, nu er det købt. Glæder mig til at få det i hus :D