game pc til omkring 6000kr ?
Fra : Michael

Dato : 01-05-06 10:30

Kan det lade sig gære at få noget game pc til omkring 6000 kr ?

/michael

Fra : Henning

Dato : 01-05-06 10:58

Sagtens - www.dell.dk

Fra : Dr. Phil

Dato : 01-05-06 13:26

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gære at få noget game pc til omkring 6000 kr ?
>
> /michael

HVIS du kunne finde 1000 kr mere,er der en god her med GF 7900GT kort..

http://topdata.dk/product-config.asp?id=2383

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-05-06 14:03

On Mon, 1 May 2006 11:30:19 +0200, Michael wrote:

> Kan det lade sig gære at få noget game pc til omkring 6000 kr ?

Hjemmebyg eller færdigkøb?

Og har du i forvejen nogle af delene? Skærm, mus, tastatur kan typisk
genbruges. Og måske også andet hvis din nuværende PC ikke er for gammel.

--
np: Mocean Worker - Chick a Boom Boom Boom
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : TGSC

Dato : 01-05-06 20:11

Nemlig, genbrug så meget som muligt.
Jeg vil mene at udgangspunktet skal være enten Geforce 7900GT PCIe med
256MB ram eller et tilsvarende ATI. Det kræver så et passende
PCIe-bundkort, og vælger du et med SLI (fra 500kr) kan du let udvide
grafikken om 1-2 år med endnu et 79GT.

Hvis man kan vente lige 3 uger mere, så kommer AM2 omkring 23. maj.
Asrock skulle være opgraderbare til AM2 allerede nu.

Jeg ved ikke om der er kommet Conroe-kompatible bundkort på markedet
endnu, men så kunne man overveje en billig Celeron nu (gys!) og skifte
til Conroe senere.

Fra : Henning

Dato : 03-05-06 13:37

On 1 May 2006 12:11:07 -0700, "TGSC" <nejtilspam@sol.dk> wrote:

>Nemlig, genbrug så meget som muligt.

Det kan ikke betale sig - læs bare tråden

Hvem skal nu betale - hvis er skylden?

Køb dig en Dell Dimension 9150 - den koster en smule mere, til gengæld
er det incl. 19" fladskærm!
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/desktops?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Fra : Thomas Hansen

Dato : 06-05-06 17:06

On Wed, 03 May 2006 14:37:10 +0200, Henning <no.mail@all.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hvem skal nu betale - hvis er skylden?
>
> Køb dig en Dell Dimension 9150 - den koster en smule mere, til gengæld

Han er da også nød til at bruge penge på et ordenligt grafikkort. Et 7300
er IKKE et gamer grafikkort.
Og du få jo ikke en 9150 til 6000.- med fladskærm de 6000 er uden skærm og
med et 7300 grafikort. Desuden får du en rigtig dårlig cpu med i købet. I
alle tests falder intels Pentuin D igennem som et dårligt valg, ISÆR til
spil.
Hvis du går til køb og konfigurer så er du hurtigt op i 100000.- før du
har fået alle nødvendige ting med. Skærm, lydkort og grafikkort.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"