Switch-box
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-04-06 14:02

Jeg overvejer at købe en MAC mini, men vil gerne kunne bruge samme
tastatur, mus og skærm til den og min "almindelige" PC med Windows på. Jeg
har ledt efter en switch-box, som skulle kunne det - eneste "krav" til den
er, at den skal bruge DVI til skærmen samt USB til keybord og mus ... og så
må den ikke anvende PS/2-port, da mac'en ikke understøtter det. Jeg har
fundet [0], men jeg har ikke lyst til at give DKK 2000 for den.

Kender I til alternativer?

[0] http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=159247

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : ai

Dato : 28-04-06 14:53

du kan starte her...
der er en del andre muligheder i produktsøgning..
http://www.danbit.dk/produkter/1708.phtml
/ain

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-04-06 15:00

"ai" <anixyr@webspeed.dk> wrote in news:44521e43$0$174
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> du kan starte her...
> der er en del andre muligheder i produktsøgning..
> http://www.danbit.dk/produkter/1708.phtml

Mange tak

Fra : Nick

Dato : 28-04-06 18:21

"Jesper Stocholm" skrev i en meddelelse ...
> "ai" wrote

Ja, og vi har faktisk ret mange forskellige bokse, så du ringer bare, hvis
du skal hjælpes.
Men husk, vi sælger kun til firmaer, så du ringer vel fra Jesper Konsulting?

/Nick

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-06 09:29

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> wrote in

> Ja, og vi har faktisk ret mange forskellige bokse, så du ringer bare,
> hvis du skal hjælpes.
> Men husk, vi sælger kun til firmaer, så du ringer vel fra Jesper
> Konsulting?

Nu har jeg faktisk et firma, der hedder "stocholm it-consult", så det er
ikke helt umuligt :)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 29-04-06 10:12

Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid> wrote in

> Kender I til alternativer?
>
> [0] http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=159247

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=146401

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91969
koster ca. 1200.

Mvh.
Flemming
--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'