Q: Kompatibilitet ???
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 23-04-06 11:24

Kan det virkelig passe at Windows Medie center ikke vil anderkende mit TV
tuner kort ???

Det er Asus TV 7141 TV/FM tuner, og PowerVCR 3 spiller fint på maskinen, men
Medie center vil ikke anderkende kortet !!

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-04-06 15:24

Morten Bo Jensen wrote:

> Kan det virkelig passe at Windows Medie center ikke vil anderkende mit TV
> tuner kort ???

Ja, der er vidst et eller andet lusk med at det ikke virker. Hvad siger
google til sagen?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Khawk

Dato : 02-05-06 15:54

"Morten Bo Jensen" <giant[AT]@post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse news:444b55b9$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
>
> Det er Asus TV 7141 TV/FM tuner, og PowerVCR 3 spiller fint på maskinen, men
> Medie center vil ikke anderkende kortet !!

Er der ikke noget med at windows MCE ikke understøtter tv-kort uden hardwareencoding?
mvh
Kim