Advarsel: PRC-Data er døende...
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-04-06 15:56

Bare til orientering.

Indleverede en defekt fladskærm til PRC-Data den 10. marts. Og siden er
der li'som kke rigtig sket noget.

De tager kun sjældent telefonen - Ringer ikke tilbage - Svarer ikke på
mails - Ekspedienten i forretning svarer undvigende...

De har aldrig gjort det store ud af forretningslokalet, men nu er det
nærmest støvsuget for varer.

For mig at se er PRC-Data i dødskamp...

<mlr>

Fra : CopyCat

Dato : 21-04-06 18:38

> Indleverede en defekt fladskærm til PRC-Data den 10. marts. Og siden er
> der li'som kke rigtig sket noget.

Jeg har også en garantisag med en samsung skærm ..

Indleveret d. 13/4 .. idag 21/04 er skærmen kommet tilbage fra rep. hos
infocare ..
Jeg har dog fået mails om at de har modtaget skærmen, sendt den til rep. og
nu fået mail om at den er tilbage igen ..
De mails jeg har fået, er kommet på den email adresse som jeg brugte da jeg
bestilte skærmen .. det kunne jo også have indflydelse på at du ikke har
hørt noget ..

Jeg er ikke sikker på om det er PRC's skyld, men efter tidsforløbet ville
jeg nok give infocare skylden for den lange ventetid..

~~Frank.,

Fra : Peter

Dato : 21-04-06 19:12

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er ikke sikker på om det er PRC's skyld, men efter tidsforløbet ville
> jeg nok give infocare skylden for den lange ventetid..

KUN 8 dage, og det kalder du LANG ventetid..........

PeterB

Fra : CopyCat

Dato : 21-04-06 20:32

> KUN 8 dage, og det kalder du LANG ventetid..........

Sorry .. det er en fejl .. det var 13.03 og tilbage 21.04 ..

~~Frank .,

Fra : N/A

Dato : 22-04-06 19:37

Fra : Hauge

Dato : 22-04-06 19:37

Michael Lund Sørensen wrote:
> Det er jo så lodret løgn. Den 13 april 2006 var Skærtorsdag og
> helligdag.

Vågn op, læs hele tråden..

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060422183704@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : CopyCat

Dato : 23-04-06 20:13

> Vågn op, læs hele tråden..

Ja ., man skal ikke langt over stregen for at blive kaldt løgner ...

~~Frank .,

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-06 23:20

> [...]
> mails - Ekspedienten i forretning svarer undvigende...
>
> De har aldrig gjort det store ud af forretningslokalet, men nu er det

Det var virkeligt et sagligt gundlag at dødsdømme et firma på

mvh
Ebbe

Fra : Lyrik

Dato : 21-04-06 23:33

> Bare til orientering.
>
> Indleverede en defekt fladskærm til PRC-Data den 10. marts. Og siden er
> der li'som kke rigtig sket noget.
++++++++++++++++++++++++++++++++++>
Kender det. Indleverede et defekt grafikkort til dem og fik det samme kort
retur flere gange hvor de påstod at de havde byttet det.
Jeg har det stadigvæk liggende i min skrivebordsskuffe.
jeg handler aldrig med dem mere.

Hilsen
Jens

Fra : Esben

Dato : 25-04-06 17:19

> [...]
> mails - Ekspedienten i forretning svarer undvigende...
>
> De har aldrig gjort det store ud af forretningslokalet, men nu er det

Det tyder mere på en eller anden form for omstrukturering:
http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=18834

--
Esben