V : Bærbar
Fra : K. Petersen

Dato : 20-04-06 14:17

Hejsa...!

Ved godt dette måske ikk er den helt rigtige gruppe, men kunne ikke
finde nogen der omhandlede bærbare comps..

Kender et søskende par som skal handle bærbar med hinanden - og da
ingen af dem vil snydes, har de bedt mig vurdere den.. Så jeg sender
vurderingen
videre til jer.. Håber i så vil hjælpe..

Har fået følgende specs på den :

Intel Pentium 4 Processor 2.8 GHz
512 MB DDR RAM
60 GB 7200 rpm
64 MB DDR ram nVidia Gforce Fx Go 5300
15" Skærm
Wifi 802.11g (54 Mbit)
100/10 Mbit netværkskort
56K Modem
DVD+ og CD-brænder
2 PCMCIA porte
SD/MMC/MS kortlæser
1 x Firewire
4 x USB 2.0
Infrarød port
Windows XP Home licens
Div. software (bl.a. Microsoft Works, Nero og PowerDVD)
Taske
Manual og org. emballage.

Der er vist stadig noget garanti tilbage - ved ikk præcis hvor meget..

Mvh
Kasper

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-04-06 14:39

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam! wrote:
> Ved godt dette måske ikk er den helt rigtige gruppe, men kunne ikke
> finde nogen der omhandlede bærbare comps..

Så har du ikke kigget særlig godt

Der er en gruppe til bærbare:

News:dk.edb.hardware.baerbar

- men prisvurderinger sker som oftes i markedsgruppen:

News:dk.marked.privat.edb.pc

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : K. Petersen

Dato : 20-04-06 15:09

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam!"> wrote in message
> [...]
> Taske
> Manual og org. emballage.
>
> Der er vist stadig noget garanti tilbage - ved ikk præcis hvor meget..

Flyttet til News:dk.marked.privat.edb.pc

Fra : Henning

Dato : 20-04-06 17:57

On Thu, 20 Apr 2006 15:16:48 +0200, "K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk
"NoSpam!"> wrote:

>Hejsa...!
>
>Ved godt dette måske ikk er den helt rigtige gruppe, men kunne ikke
>finde nogen der omhandlede bærbare comps..

Øh, hvad er der galt med news:dk.edb.hardware.baerbar ?