Usb hub ???
Fra : Christian

Dato : 17-04-06 22:43

Hejsa

Kan man få en usb hub hvor der er 2 indgange (til to computere) og min. 3
udgange ( til 2 printere samt en kortlæser ) ??
Den skal helst være automatisk så man slipper for at trykke på en knap for
at vælge computer

Venlig hilsen
Christian

Fra : Nick

Dato : 18-04-06 06:33

"Christian" skrev...
> [...]
> udgange ( til 2 printere samt en kortlæser ) ??
> Den skal helst være automatisk så man slipper for at trykke på en knap for

Se på www.danbit.dk

/Nick

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-04-06 16:49

Christian wrote:

> Den skal helst være automatisk så man slipper for at trykke på en knap for
> at vælge computer

Sig til hvis du finder sådan én.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Nick

Dato : 18-04-06 22:25

"Lasse Jensen" skrev i en meddelelse...
> Sig til hvis du finder sådan én.

Nå, men så må jeg jo give dig et link her;
http://www.danbit.dk/produkter/1408.phtml

/Nick

Fra : Lasse Jensen

Dato : 19-04-06 12:44

Nick wrote:

> Nå, men så må jeg jo give dig et link her;
> http://www.danbit.dk/produkter/1408.phtml

Ret sejt. Troede faktisk ikke de fandtes.