ekstern tv-tuner?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-04-06 20:53

½øjs@

Kan det passe, der ikke findes en xtern tv-tuner boks, så man kan se
fjernsyn på skærmen men med maskinen slukket?? Min EDB pusher siger, man
ikke kan få det...

/Ole

Fra : Lars Mortensen

Dato : 17-04-06 21:59

> Kan det passe, der ikke findes en xtern tv-tuner boks, så man kan se
> fjernsyn på skærmen men med maskinen slukket?? Min EDB pusher siger, man
> ikke kan få det...

Så bør du overveje at skifte pusher...
Der findes en del, her er (såvidt jeg ved) den bedste:

Lars

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-04-06 22:12

"Lars Mortensen" <lars.mortensen@FJERNofir.dk> skrev i en meddelelse

> Så bør du overveje at skifte pusher...
> Der findes en del, her er (såvidt jeg ved) den bedste:

> Lars

Hey Lars.

Det ser fornuftigt ud... Lige det, jeg har ledt efter... takker

/Ole

Fra : -=JF=- arb

Dato : 18-04-06 09:49

"Lars Mortensen" <lars.mortensen@FJERNofir.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes en del, her er (såvidt jeg ved) den bedste:

Til den pris kan man faktisk få et 20-21" fjernsyn med stereo, TTV og
indbygget DVD... Men det hjælper jo ikke meget hvis idéen netop er at undgå
at få endnu et apparat i huset

Mvh John