cpu (3700) eller (4200) til spil
Fra : netven@hotmail.com

Dato : 17-04-06 13:46

hej,

Jeg vil gerne have en ny computer der skal bruges til spil,

vil gerne høre om det er bedst med en

amd 3700 eller x2 (4200) ?

om spilende kan udnytte x2 ?

mvh
Jan

Fra : Mogens

Dato : 17-04-06 14:29

On 17 Apr 2006 05:46:23 -0700, netven@hotmail.com wrote:

>hej,
>
>Jeg vil gerne have en ny computer der skal bruges til spil,
>
>vil gerne høre om det er bedst med en
>
>amd 3700 eller x2 (4200) ?
>
>om spilende kan udnytte x2 ?

Spil kan ikke udnytte en dual CPU, så vælg du
bare 3700'eren. X2'eren er kun et bedre valg hvis
du har andre ting kørende samtidigt med at du
spiller, f.eks. komprimerer video ell. lign.

mvh Mogens

Fra : FedeDorit

Dato : 17-04-06 15:33

<netven@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Såvidt jeg ved ,så kan spillene indtil videre ikke udnytte Dualcore
cpu´er(X2),men jeg ville dog tage den alligevel,da du så er "fremtidssikret"
og hvis du roder med evt. DVD-dekodning så skulle den kunne give noget
ydelse her osse..