Desktop
Fra : Jonas Kofod

Dato : 17-04-06 13:32

Jeg skal have fundet et godt sæt keyboard og mus til min bærbare når jeg er
hjemme. Jeg gider ikke have ledninger eller sætte nogen receiver i - så det
er bluetooth.
Da det sjældent er tilstrækkeligt at vælge sådan noget udfra specifikationer
o.lign alene spørger jeg her om der er nogen der gode erfaringer eller
foreslag til et indkøb.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-04-06 16:47

"Jonas Kofod" <KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specifikationer
> o.lign alene spørger jeg her om der er nogen der gode erfaringer eller

diNovo Media Desktop Laser, incl. MX1000 Cordless Laser Mouse,

Lidt dyr, men super lækker. Har bluetooth.

Kan feks købes her.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520493 (tillad popupvindue)

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Jonas Kofod

Dato : 17-04-06 17:53

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> diNovo Media Desktop Laser, incl. MX1000 Cordless Laser Mouse,
>
> Lidt dyr, men super lækker. Har bluetooth.

Den er faktisk lækker. Mange knapper på musen, flot design og så kan man
have det numeriske tastetur for sig selv. Det ville man kunne tage med
notebook'en når man er på farten.
Hvordan er den at skrive på?

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-04-06 18:58

> Den er faktisk lækker. Mange knapper på musen, flot design og så kan man
> have det numeriske tastetur for sig selv. Det ville man kunne tage med
> notebook'en når man er på farten.
> Hvordan er den at skrive på?

Jeg har kun prøvet det hos en kammerat, men der synes jeg det var rigtig
fedt. Tastaturet er rigtigt lækkert både i design og udførelse.
Det numeriske tastatur virker også som media kontroller, så du kan bruge det
som fjernbetjening hvis du hører musik via pc'en

Jeg har selv bestilt en hos SHG som jeg skal ud og hente her efter påske.
Jeg laver en del programmering og ser meget frem til at tage det i brug.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 17-04-06 20:03

> [...]
> Jeg laver en del programmering og ser meget frem til at tage det i brug.

Jamen så giv lige en feedback på hvor rart det er som "arbejdsredskab" når
du kommer så langt.