Headset
Fra : Ivan

Dato : 16-04-06 01:49

Hejsa

Jeg har læst Martin Schou tidligere indlæg vedrørende køb af headset.

I denne thread anbefaler Flemming Joensson Pc-160sk
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=142748
og skriver de sidder godt. Jeg har et rimeligt stor hoved (61cm) og jeg er
lidt nervøs for at komme til at købe et der sidder for stramt, mest pga. at
jeg helst vil undgå at skulle sende headsets frem tilbage mellem mig og
forhandlerne.

Så er PC-160Sk også godt til et grødhoved som mig eller er der andre
"grødhoveder" der kan anbefaler et andet headset ?

Jeg skal fortrinvis bruge det mens jeg spiller og samtidig taler i ventrilo.
Jeg har ikke haft et headset før, så jeg har ikke noget at sammenligne med.
Prismæssigt skal det helst ligge på den billige side af 750kr max.

På forhånd tak for hjæpen.
Ivan

Fra : Hagar

Dato : 16-04-06 11:25

"Ivan" <anonym@sted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med.
> Prismæssigt skal det helst ligge på den billige side af 750kr max.

Jeg har et lidt større hoved end dig Jeg har 62 i mål, og jeg har et
Logitech som minder meget om dette
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130062 mit er så noget ældre, men
det sidder perfekt. Det klemmer ikke, jeg kan glemme jeg har det på, det
eneste der genere ind i mellem er ledningen, men der er kun når det går hedt
for sig i Medal of Honor

Hagar