DVB-T PCI kort - nogen der kan anbefale ?
Fra : Gaffa

Dato : 14-04-06 14:30

Nogen der kan anbefalet et godt DVB-T PCI kort til min pc'er der samtidig
har en analog TV tuner indbygget ?

hilsen
Gaffa

Fra : Anders Majland

Dato : 15-04-06 09:15

> Nogen der kan anbefalet et godt DVB-T PCI kort til min pc'er der samtidig
> har en analog TV tuner indbygget ?

Jeg er godt tilfreds med haupapuge nova-t - jeg har 2 af de nyere der kan
genkendes ved at der står 90002 på låget af "blikæsken" - men se også hvad
der er skrevt i gruppen dk.teknik.htpc

Fra : Anders Pedersen

Dato : 15-04-06 16:09

Den 15.04.2006 kl. 10:14:37 skrev Anders Majland
<anders.majland-see.signature@address.invalid>:

> Jeg er godt tilfreds med haupapuge nova-t - jeg har 2 af de nyere der kan
> genkendes ved at der står 90002 på låget af "blikæsken" - men se også
> hvad
> der er skrevt i gruppen dk.teknik.htpc
Er nova-t ikke uden analog tuner?
for så skal det nok være hvr1100 eller hvr1300

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 19-04-06 19:46

> Er nova-t ikke uden analog tuner?
> for så skal det nok være hvr1100 eller hvr1300

Yep - sorry, jeg fik ikke læst langt nok ned i indlægget. Men generelt er
der ikke meget bøvl med hauppauge i forhold til det store antal solgte kort.

Fra : isfugl

Dato : 15-04-06 21:06

Anders Majland wrote:
> Jeg er godt tilfreds med haupapuge nova-t

hvilket OS ?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-04-06 12:30

Gaffa wrote:
> Nogen der kan anbefalet et godt DVB-T PCI kort til min pc'er der samtidig
> har en analog TV tuner indbygget ?

Avermedia Hybrid har supergod billedkvalitet og har b`de DVB-T, analog
TV og Almindelig FM.

Jeg skrev lidt om kortet for lidt tid siden:
http://groups.google.com/group/dk.teknik.htpc/browse_frm/thread/3c927cd5689209cf/a12bc0055c13ddbd

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann