ny pc til 9000kr ?
Fra : Michael

Dato : 12-04-06 05:44

Hejsa

Jeg skal have en ny pc jeg har 9000kr.

Jeg er fuldstændig på bar bund hvad det skal være om det er en jeg selv skal
samle eller det bedere kan betale sig at købe en der er samlet i forvejen,
der skal være en 17 "skærm fladskærm, mus og tastatur til , og jeg skal
bruge den til at spille 3d spil på , som er krævende ..

er der nogle der kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal invistere i ?

helst noget pentium

/Michael

Fra : Hagar

Dato : 12-04-06 10:46

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal bruge den til at spille 3d spil på , som er krævende ..
>
> er der nogle der kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal invistere i

En komplet og samlet maskine hos www.shag.dk koster 9040.-

Konfiguration:
Forårstilbud, spar 800,-
Langamer Case
350W Redlabel Strømforsyning
AMD Athlon 64 3000+
1024MB DDR400 RAM, Original (2x512)
160GB Harddisk, 7200rpm
Nvidia Geforce 6600GT PCIE 128MB TVOUT
16x Liteon DVD Brænder, DUAL Layer
Creative Soundblaster Live 5.1
1x Firewire IEEE1394
10/100Mbit Netkort, integreret
17" Xerox TFT Black 8ms m/Glasfront
Wavemaster 3010 2.0
Standard Office Tastatur - Sort
Logitech OEM Optical Wheel Mouse, Sort
2års Garanti

Pris i DKK: 9.040,00

Der er lagt mere til på denne her
http://www.shag.dk/module.php?mod=generator&op=generator_show&id=14

Hagar

Fra : Privat

Dato : 12-04-06 10:57

Tja nogle vil samle selv mens andre vil købe færdig.

Har selv en der er samlet helt fra bunden. men på jobbet bruger vil maskiner
fra Dell, og min mening er at det er ganske gode maskiner og til 9000 kr. så
kan du få temmelig meget for pengene prøv evt. at se her
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/desktops?c=dk&l=da&s=dhs&~ck=mn
du har mulighed for selv at tilføje komponenter som du vil, eks mere ram,
beder grafikkort mm.

--
Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen

Fra : Lyrik

Dato : 12-04-06 11:50

> [...]
> jeg skal bruge den til at spille 3d spil på , som er krævende ..
>
> er der nogle der kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal invistere i

+++++++++++++++++++++++++++++
Jeg vil anbefale dig den her fra Fønix computer:
http://www.foeniks-computer.dk/
:
Computeren fremkommer ved at vælge "Alfaline PC"
Alfaline 2040-Office PC 2040.
Den har præinstalleret Windows XP home sp2.(du skal ikke rode med det selv.)

Så tryk tilpas/bestil.

Da den har bundkortsgrafik(kan bruges som reservegrafik, hvis et grafikkort
går i stykker )-vælges et super gamer grafikkort:
I rullegardinmenuen vælges: Inno3D Geforce 7600GT PCI-E som koster 1497,-+

I kabinet køling vælges kabinet køler til 59,-+
I Monitor vælges (du har råd til det) en 19" LG 1917S-SN TFT 8
millisekunder-1843,-+
I mus/tastatur vælges MS Wireless Optical Desctop 475,- der er det hele.Mus
og tastatur trådløst.
I højttalere vælges for eksempel dem til 195 med subwoofer.195,-+
I headset vælges 249,- (så du kan game med teamspeak på nettet)

Så trykker du opdater:
8913 kroner for en ultra-super-gamer-pc (dyrk lige grafikkortet ) og 1
gigabyte Ram. Og 19" 8ms. skærm, gamerheadset og hele svineriet.

Hilsen
Jens

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-04-06 13:50

> [...]

> jeg skal bruge den til at spille 3d spil på , som er krævende ..
> er der nogle der kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal invistere i

Det kan ikke svare sig at samle selv, når man tænker på besværet, diverse
tilbud, garanti, tiden og softwaren. Samtidig får du en computer, der ikke
er testet overhovedet.

Et tilbud hos elgiganten, TDC eller Aldi er langt bedre. Prøv at lede efter
denne i Aldi, der er sikkert flere rundt omkring endnu. Skal du samle den
selv, så skal du hoste op med mindst 12-14K..

www.tersgov.dk/aldipc1.jpg

www.tersgov.dk/aldipc2.jpg

Læg mærke til, at det er pentium D!

Claus

Fra : Åge

Dato : 12-04-06 13:53

> [...]
> denne i Aldi, der er sikkert flere rundt omkring endnu. Skal du samle den
> selv, så skal du hoste op med mindst 12-14K..

døde links...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-04-06 14:00

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev

> døde links...

Mon ikke, det er din hjerne, der er død?!

Claus

Fra : Pico

Dato : 12-04-06 17:28

Åge wrote: