3 fladskærme i et produkt -hvor?
Fra : MooreHojer

Dato : 11-04-06 15:10

Hej NG

Så for et stykke tid siden en udsendelse i tv hvor der i baggrunden stod
noget jeg ikke har set før...
Det var "en" fladskærm bestående af 3 fladskærme. De virkede så vidt jeg
kunne se som tre individuelle skærme på samme måde som hvis jeg smækkede
3 fladskærme op ved siden af hinanden og satte dem til min PC, men de
sad sammen og stod kun på en "fod". De to skærme i siderne sad i en
vinkel på den i midten.
(håber i kan forstå hvad jeg mener...)

Hvem producerer sådanne skærme og hvor kan de evt. købes?

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-04-06 15:18

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> crashed Echelon writing

> Hvem producerer sådanne skærme og hvor kan de evt. købes?

Der findes et række producenter bla Panoram
http://www.panoramtech.com/products/desktop.html

Dog koster den nævnte lige 30.000

--
Bjarke Andersen

Fra : LarsJ

Dato : 11-04-06 15:33

Bjarke Andersen skrev:
> "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> crashed Echelon writing

> Der findes et række producenter bla Panoram
> http://www.panoramtech.com/products/desktop.html
>
> Dog koster den nævnte lige 30.000

En knap så avanceret, men _måske_ lige så brugbar og i hvert fald langt
billigere løsning, er at købe en stander til omkring 2.500 kr, der kan
holde 3 alm. fladskærme. Så kan man jo også selv bestemme hvilken skærm,
man vil bruge.

Lars

Fra : Max

Dato : 11-04-06 19:20

Hej Lars

> En knap så avanceret, men _måske_ lige så brugbar og i hvert fald
> langt billigere løsning, er at købe en stander til omkring 2.500 kr,

Sony laver en arbejdstype der er designet således at de kan stilles
sammen på bordet.

Mvh Max

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 12-04-06 08:58

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den i midten.
> (håber i kan forstå hvad jeg mener...)
>
> Hvem producerer sådanne skærme og hvor kan de evt. købes?

Der er "blot" tale om en stander, der kan holde 3 skærme, f.eks. denne fra
Eizo:

http://www.eizo.com/products/accessories/lcd/arm03/index.asp

Så skal der evt. blot findes grafikkort, der kan håndtere 3 skærme, dette
kan bl.a. Matrox levere.

Lars