Silverstone LC12 miniITX kabinet
Fra : Hans

Dato : 10-04-06 20:01

Jeg har kig på dette miniITX kabinet fra Silverstone:

http://www.silverstonetek.com/products-lc12.htm

Der er dog en enkelt detalje som ikke fremgår af billederne, så jeg ville
gerne vide om der er nogen som har praktiske erfaringer med dette kabinet.

Kabinettet er beregnet til et slim-line optisk drev, men jeg har ingen
planer om at forsyne den færdige maskine med et drev. Det fremgår ikke af
billederne om kabinettet leveres med en dækplade, så man ikke bare har en
åben udskæring på forpladen.

Anyone?

Hans

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 11-04-06 07:31

http://www.silverstonetek.com/contactus.htm hvis du ikke får svar her

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Hans

Dato : 11-04-06 10:41

Christian M. Nielsen wrote:

> http://www.silverstonetek.com/contactus.htm hvis du ikke får svar her.

Jeg har fået svar fra min leverandør, og det var desværre tilfældet. Lidt
ringe da kabinettet ikke er specielt billigt.

Hans