AGP 1,5V eller 3,3V?
Fra : MooreHojer

Dato : 08-04-06 22:20

Hej NG

Ved at google lidt har jeg fundet ud af at der åbenbart findes AGPkort
med 1,5 volt og med 3,3 volt og at man kan se forskel på dem ved at se
hvad side det "brede stykke" sidder til, men hvad jeg ikke har kunnet
finde er hvilken "side" der er hvad...
Hvis det brede stykke vender ud mod "bagsiden" af mit kabinet når kortet
er monteret er det så 1,5v eller 3,3v?

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Villy Jensen

Dato : 09-04-06 12:11

> [...]
> hvilken "side" der er hvad...
> Hvis det brede stykke vender ud mod "bagsiden" af mit kabinet når kortet

Kik på
http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

Generelt:
AGPx1 og AGPx2 skærmkort er ikke venlige mod 'nyere bundkort'
AGPx4 og AGPx8 skærmkort kan som regel bruges med AGPx4 og AGPx8 bundkort

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : MooreHojer

Dato : 09-04-06 14:04

> [...]
> AGPx1 og AGPx2 skærmkort er ikke venlige mod 'nyere bundkort'
> AGPx4 og AGPx8 skærmkort kan som regel bruges med AGPx4 og AGPx8

Takker

--
MooreHojer

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 09-04-06 15:13

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse news:44390659$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]

Det siger jo næsten sig selv ...... men "og"-et skulle måske have været "eller"

Fra : Henning Larsen

Dato : 09-04-06 18:14

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Takker
>
> --
> MooreHojer

Jeg kører med et AGP x4 skærmkort på et gammelt x2 bundkort uden problemer.

Henning