Harddisk virker pludselig ikke
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 07-04-06 08:35

Hej

Mit D drev fungerer pludselig ikke.
Den kører som secondary og der er ikke andre drev på kablet.

Begge mine drev findes korrekt i BIOS menuen.

Mit windows er på mit C drev. C drev kører som primary.

Windows kan god finde drev D, men jeg kan ikke komme ind på drevet. Den
skriver bare at disken ikke er formateret. Alle kabler sidder som de skal.

Jeg har forsøgt at formatere harddisken i windows. Det tog over 30 min og
når den er færdig skriver den bare at formateringen ikke kan fuldføres.

C drev = maxtor 80 gb (FAT32)
D drev = maxtor 200 gb (NTFS)

Jeg kører Win2000 og har aldrig haft dette problem før.

Hvad kan jeg gøre?
(Jeg har allerede set mine 50 GB porn som tabte...hehe...)

mvh
Rune

Fra : Kim

Dato : 07-04-06 09:29

On Fri, 7 Apr 2006 09:34:58 +0200, "Rune Vestergaard"
<runwest@REMOVEpost6.tele.dk> wrote:

>Hvad kan jeg gøre?
>(Jeg har allerede set mine 50 GB porn som tabte...hehe...)

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette

--
Kim