God spillecomputer
Fra : carsten

Dato : 07-04-06 08:11

Hej med jer.
Jeg søger et råd om en ny god spillecomputer.
Bedsteforældrene til en 13 årig dreng har skillinget sammen, og drengen skal
have en god ny spillecomputer med et nogenlunde ordentligt grafikkort.
Der er ca. 3500-4000 kr at gøre med.
Har i nogle forslag (evt. fra edbpriser)

--
Se min hjemmeside: www.supertipsligaen.dk
En tipsliga med divisioner, hvor der kæmpes om point.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-04-06 12:13

> [...]
> grafikkort.
> Der er ca. 3500-4000 kr at gøre med.
> Har i nogle forslag (evt. fra edbpriser)

Definér hvad du mener med god... 4000 rækker kun til ram samt gfx hvis det
skal være "godt". Nogle vil måske endda sige at 4k ikke engang er nok til
gfx alene...

Hvad spiller han/vil han gerne spille? Har han noget i forvejen so kan
genbruges? Her tænker jeg især på skærm, kabinet, mus, tastatur, harddisk,
cd-rom/dvd... Den slags ting man ikke opgraderer hele tiden anyways...

Jonny.

Fra : Ricko.

Dato : 07-04-06 12:46

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafikkort.
> Der er ca. 3500-4000 kr at gøre med.
> Har i nogle forslag (evt. fra edbpriser)

Jep , denne er helt fin til det , læg win 98se ind på den , så kan han
spille de gode gamle spil og en del af de nye .Han har vel heller ikke råd
til de store nye spil alligevel , så det er en pc der vil passe ham , ellers
må den gl. jo punge ud med resten til noget der kan resten,+ spil til den.
http://www.primetech.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=563

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-04-06 21:32

> [...]
> ordentligt grafikkort. Der er ca. 3500-4000 kr at gøre med.
> Har i nogle forslag (evt. fra edbpriser)

Skal den bruges til andet end spil? Hvis ikke, hvad med en konsol?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-04-06 06:16

> [...]

> Der er ca. 3500-4000 kr at gøre med.
> Har i nogle forslag (evt. fra edbpriser)

Jeg ville købe brugt, når vi er nede i det budget. Jeg vil gætte på, at du
får næsten dobbelt så meget for dine penge, hvis du køber ind i
markedsgrupperne. Det giver lidt mere bøvl, men kan sagtens betale sig, når
du ikke har flere penge.

Claus